من دو تا قرار داد با شرکت بهین آتیه اصفهان دارم که به تعهداتشان عمل نکردند.و الان در مراجع قضایی در حال پیگیری است.در انتخاب کاریابی بین المللی به شدت دقت کنید.
سلام. من راننده پایه یکم و ۳۴ سالمه. ۱۰ سال سابقه کار با انواع تریلی رو دارم. زبان انگلیسی هم در حد مکالمه و نوشتاری تا حدودی بلدم ولی مدرک زبان ندارم. آیا برای منم کاری تو اروپا هست؟ ممنون
ثبت دیدگاه جدید
3 دیدگاه
من دو تا قرار داد با شرکت بهین آتیه اصفهان دارم که به تعهداتشان عمل نکردند.و الان در مراجع قضایی در حال پیگیری است.در انتخاب کاریابی بین المللی به شدت دقت کنید.
این شرکت کلاهبرداره بعد دو سال پول ما رو پس نمیدن هیچ کاری هم انجام نمیدن مواظب باشید پول ندید
سلام. من راننده پایه یکم و ۳۴ سالمه. ۱۰ سال سابقه کار با انواع تریلی رو دارم. زبان انگلیسی هم در حد مکالمه و نوشتاری تا حدودی بلدم ولی مدرک زبان ندارم. آیا برای منم کاری تو اروپا هست؟ ممنون